Politica de retur
Conform OUG34/2014, cumparatorul are dreptul de a anula comanda în termen de 14 de zile, fără penalitati si fara invocarea unui motiv. Perioada de anulare a comenzii începe din ziua livrării ultimului produs al comenzii dumneavoastră.
Singurul cost care va cadea in sarcina cumparatorului sunt cheltuielile directe de expediere si de returnare a produselor. Puteti alege orice firma de curierat pentru a returna produsul. Recomandam utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.
Pasi de urmat pentru RETURNAREA produsului:
Solicitarea returului poate fi facuta prin prin completarea formularului de retur primit in colet, sau descarcand si completand formularul de retur, urmand a fi expediat impreuna cu produsele returnate.
Conform art.12, produsul returnat trebuie sa fie in stare perfecta, in ambalajul original, fara urme de utilizare, cu toate accesoriile, cu toate etichetele originale intacte si documentele care l-au insotit, impreuna cu o copie a facturii de achizitie. Nu sunt primite inapoi produsele deteriorate, purtate, uzate sau cele fara etichete. Aceste aspecte sunt reglementate de O.G.130/2000.
Din motive de igiena, NU SE POT RETURNA: chilotii, catsuit-urile sau seturile care contin chiloti sau articole intime, produsele purtate, folosite, cu etichete rupte sau ambalaje deteriorate etc.
Pentru comenzile achitate cu cardul, suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare.
Pentru comenzile achitate cu numerar, vom avea nevoie sa ne transmiteti in Formularul de retur un cont IBAN si numele complet pentru a transfera suma returului.
Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 14 de zile calendaristice de la primirea returului prin transfer bancar în contul IBAN.
Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca MON OWL GRUP SRL nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.
Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
MON OWL GRUP SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.
MON OWL GRUP SRL nu ridica coletele trimise prin Posta Romana, de la oficiile postale. Decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client catre MON OWL GRUP SRL cade in sarcina Clientului.